Bilety
Rodzaje biletów
Rodzaj biletu | Opis biletu | Cena do 25.02.2025 | Finalna cena | Kup bilet |
---|---|---|---|---|
Full Pass | Pass zapewniający dostęp do wszystkich warsztatów oraz imprez | 450 PLN (105 EUR)* | 150 EUR | Kup bilet |
Couple Full Pass | Pass dla dwóch osób (Leader + Follower) zapewniający dostęp do wszystkich warsztatów oraz imprez | 820 PLN (195 EUR)* | 285 EUR | Kup bilet |
Competition Only | Pass zapewniający udział w Social Masters Competition | 150 PLN (35 EUR)* | 35 EUR | Kup bilet |
Party Pass | Pass zapewniający wejście na wszystkie imprezy | 65 PLN (279 EUR)* | 90 EUR | Kup bilet |
- W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących wydarzenia prosimy o kontakt pod adresem registration@elsolfestival.pl
- Couple passy lub passy grupowe są rejestrowane dla większej ilości osób. Każda osoba otrzymuje bilet.
- Jeżeli chcesz założyć grupę zniżkową to prosimy o kontakt groups@elsolfestival.pl.
(*) Podane ceny obowiązują do wyczerpania podanej puli passów (wszystkich rodzajów razem), nie później niż do dnia wskazanego w tabeli.
(**) Passy będą w sprzedaży na miejscu pod warunkiem, że nie zostaną wcześniej wyprzedane online.
Prosimy o zapoznanie się z warunkami zakupu przed dokonaniem płatności za pass -> WARUNKI ZAKUPU
Warunki zakupu
Zwrot passów
Przy zakupie passa obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Po 14-stym dniu od daty zakupu nie przyjmujemy zwrotów passów niezależnie od przyczyny. Dotyczy to również wszelkich wypadków losowych i sytuacji nadzwyczajnych.
Zwrot passów zakupionych po 26.03.2025 jest możliwy tylko do 09.04.2025. Odbiór opaski w biurze festiwalowym automatycznie blokuje możliwość zwrotu biletu.
Wieloosobowe passy (couple passy, passy grupowe rejestrowane jako jeden pass dla wielu osób) traktowane jako jeden pass zakupione są przez jedną transakcję, co oznacza, że zwrócić można tylko cały pass. Nie można zwrócić połowy lub części passa.
Przeniesienie środków
Istnieje opcja przeniesienia części środków na dowolne wydarzenie w przeciągu roku od wydarzenia, na które uczestnik nie może przyjechać:
– przy zgłoszeniu do 14.03.2025 (włącznie) jest to 80% kwoty zapłaconej za bilet.
– po 15.03.2025 aż do dnia poprzedzającego rozpoczęcie wydarzenia, tj. 10.04.2025 jest to 50% kwoty.
Należy poinformować o takiej decyzji najpóźniej dzień przed rozpoczynającym się wydarzeniem drogą mailową na registration@elsolfestival.pl.
Środki zostaną zapisane w naszej bazie i będzie można je wykorzystać jako kod zniżkowy na dowolnie wybranego passa z naszej aktualnej oferty na dowolnie wybrane wydarzenie przez nas organizowane.
W przypadku posiadania w bazie danych środków już przeniesionych z poprzednich wydarzeń organizatora i chęci wykorzystania ich na bieżącą edycję El Sol Bachata Festival termin na zgłoszenie takiej decyzji upływa 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, tj. 28.03.2025. Środki można wykorzystać na dowolny pass dostępny w ofercie w momencie zgłoszenia.
Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa może zostać dokonana tylko 1 raz najpóźniej do dnia 06.04.2025. Odkupionego passa nie można odsprzedać kolejnej osobie. Po zmianie właściciela nie obowiązuje 14 -dniowa polityka zwrotu. Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa. Uczestnicy rozliczają się między sobą. BIlety wprowadzone do sprzedaży później mogą obejmować inny regulamin odsprzedaży.
Pierwotny właściciel passa wysyła najpóźniej do dnia 06.04.2025 do organizatora na adres registration@elsolfestival.pl powiadomienie o zmianie podając imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela.
Tytuł wiadomości: Odsprzedaż passa
Treść:
Imię i nazwisko pierwotnego właściciela:
Email pierwotnego właściciela:
Rodzaj passa:
Imię i nazwisko nowego właściciela:
Email nowego właściciela:
Kraj i miasto:
Uwagi:
Passy na zajęcia specjalne typu BOOTCAMP i LAB mogą być objęte osobnymi zasadami odsprzedaży wskazanymi przy opisie danego biletu.
Po 06.04.2025 nie przyjmujemy zgłoszeń o zmianie właściciela passów niezależnie od przyczyny.
Część passa zakupiona jako couple pass lub group pass, może być odsprzedana. Jednak przy zmianie właściciela passa konieczne jest zachowanie proporcji, czyli odsprzedaż odbywa się jako Leader-Leader, Follower-Follower.
W przypadku passów zakupionych do 1 listopada 2024 zmiana nazwiska objęta jest opłatą manipulacyjną w wysokości 10 EUR. Dla passów zakupionych po 1 listopada 2024 nie ma opłaty za zmianę właściciela.
Możliwa jest wymiana typu passa na inny na podobny lub szerszy pakiet festiwalowy za dopłatą.
Po zmianie typu passa nie obowiązuje 14 – dniowa polityka zwrotu.
W tym celu należy poinformować organizatora o chęci zamiany biletu i opłacić różnicę w cenie zgodnie z cennikiem na dzień wymiany, między pierwotnym a nowym passem. W przypadku wymiany na pass o niższej cenie różnica nie podlega zwrotowi.
Zmniejszenie pakietu festiwalowego (np. zamianę passa zawierającego warsztaty i imprezy na pass zawierający tylko imprezy) traktujemy jako zwrot, możliwy tylko w ciągu 14 dni od zakupu.
Passy na event wygrane w konkursach lub otrzymane nieodpłatnie nie podlegają zwrotom, przepisaniu na inne wydarzenie lub edycję ani wymianie na gotówkę. Dopuszczalne jest rozszerzenie pakietu takiego passa na ogólnych warunkach sprzedaży. Jeśli zwycięzca konkursu posiada już pass na daną edycję, może przepisać pass konkursowy na inną osobę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od ogłoszenia wyników konkursu. W innym przypadku przekazanie wygranego passa nie jest możliwe.
Passy sprzedawane w ramach PROMOCJI I OFERT SPECJALNYCH mogą podlegać osobnym zasadom zwrotów, odsprzedaży i wymiany, co określa każdorazowo regulamin promocji.
Podstawą do wydania opaski i wstępu na wydarzenie jest osobiste okazanie IMIENNEGO E-BILETu przesłanego jako załącznik do niniejszej wiadomości oraz DOWODU TOŻSAMOŚCI.
Noszenie opaski festiwalowej na nadgarstku podczas trwania całego festiwalu jest OBOWIĄZKOWE. Należy je okazywać każdorazowo na prośbę pracowników festiwalu lub pracowników ochrony.
Każdy uczestnik jest uprawniony do 1 opaski festiwalowej na całe wydarzenie, wydawanej przy rejestracji. Wymieniamy je tylko w przypadku, gdy nastąpi jej zniszczenie z przyczyn niezależnych od użytkownika. W takiej sytuacji należy przynieść zniszczona opaskę do biura festiwalowego i wymienić na nową.
Prosimy o zwrócenie uwagi w trakcie zakładania opaski w biurze festiwalowym, czy nie jest za ciasna albo szeroka, gdyż nie może to być powodem reklamacji opaski.